امروز : یکشنبه 23 ارديبهشت 1403
نماد اعتماد
نسخه موبایل
نسخه اندروئید
پیوندهای مهم
تبلیغات

 

کانال تلگرام نیازمندیها و تبلیغات عرش

تبلیغات خود را در کانال تلگرام ما هم می توانید قراردهید

جدیدترین برترین ترین تصادفی
قیمت و خرید یخچال های آزمایشگاهی هایر دسترسی به بهترین معاملات قیمت فن رستورانی در تبریز شرکت کولاک فن 09177002700 ساخت فن کارخانه ایی در تبریز شرکت کولاک فن 09177002700 قیمت فن سانتریفیوژ در تبریز شرکت کولاک فن 09177002700 آموزش نرم افزار سپیدار در قزوین تولید فن پرورش ماهی در کرج شرکت کولاک فن 09177002700 قیمت فن طرح آلمان شرکت کولاک فن 09177002700 قیمت فن سانتریفیوژ در کرج شرکت کولاک فن 09121865671 فروش شناور خورشیدی difful دستگاه لاغری TriPollar RF بلوک هبلکس - توليد کننده بلوک هبلکس بلوک هبلکس - توليد کننده بلوک هبلکس در ايران بلوک هبلکس - توليد کننده بلوک هبلکس در ايران نمایندگی و خدمات پس از فروش difful نصب فن دور بالا در یاسوج شرکت کولاک فن 09177002700 ساخت فن سانتریفیوژ در یاسوج شرکت کولاک فن 09177002700 قیمت فن صنعتی در یاسوج شرکت کولاک فن 09177002700 دستگاه لاغری بای پولار آر اف Bipollar RF پدال حفاظ دار و ضامن دار ارش ERSCE شرکت کولاک فن تولید کننده فن پرورش ماهی در یزد 09121865671 ساخت فن تهویه مطبوع در یزد شرکت کولاک فن 09177002700 قیمت فن صنعتی در یزد شرکت کولاک فن 09121865671 آب یخ اربعین ۵۰۰۰۰ لیوانی میلگرد ترانس 6 متری لوازم یدکی برلیانس BRILLIANCE عرضه لیبل dr فروشگاهی محافظ بلندگو دزدگیر اماکن رولیک لاستیکی ضربه گیر تسمه نقاله لاستیکی سیم دار سنگ شکن راک اند راک
( توشه نگهدار )coat hanger کليد اتوماتيک لگراند LEGRAND ليست قيمت کليد محافظ جان لگراند طراح و سازنده ماشين آلات خطوط توليد صنايع غذايي و بسته بندي قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کليد اتوماتيک کمپکت مولرMOLLER قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کنتاکتور مولر MOLLER تايمر بادي اشنايدر تله مکانيک تکمیل فرم های سایت بهین یاب وزارت صنایع (جواز تاسیس, ...) کليد چنج اور سکومک قيمت کليد اتوماتيک 250 امپر اشنايدرNSX250 مهندسین مشاور تهیه کننده طرح توجیهی بانک صنعت و معدن اجرای سقف شیبدار-پوشش سوله-خرپا-اجرای شیروانی-اجرای آردواز-نماولمبه فلزی-پوشش سقفهای شیبدار-تعمیرات-09121431941 قيمت کليد اتوماتيک 100 امپر اشنايدرNSX100 خط کامل حبوبات نمايندگي سکومکsocomec کليد دو طرفه تلرگانtelergon بوبين کنتاکتور زيمنس در تيپ هاي 3TA-3TB- 3TF -3RT و غيره نجات کشاورزی با زئولیت (Zeolite) شستي استاپ استارت اشنايدر قیمت فیوز مینیاتوری اشنایدر تهیه و نگارش انواع طرح توجیهی بانکی و صنعتی قيمت کنتاکتور تله مکانيک و بي متال تله جالباسی سرویس بهداشتی ( توشه نگهدار ) دستگاه واکسر تمام اتوماتيك تمیزگستر نمايندگي pepperl+fuchs مزایای زئولیت در کشاورزی و باغبانی (Zeolite) عملکرد زئولیت در کود کشاورزی (Zeolite) صندلی نماز، میز نماز
آموزش آشپزی فروش آنلاین لوازم اداری،محصولات آموزشی و... اسیلوسکوپ هیوکی ، فانکشن ژنراتور HIOKI، سوئیپ فانکشن ژنراتور کیوریتسو میکا-پتینه سازی باربری شرق تهران با کادر مجرب و حرفه ای تامین و فروش محصولات اس ام سی SMC کارتریج . کارتریج خام .کارتریج .کارتریج چسب سیلیکون کارترج. قیمت موبایل یاب در اصفهان مرکز پخش جعبه بلندگو در اصفهان نماينده abb وsiemensو اشنايدر تله مکانيک دستگاه بسته بندی بستنی (مسائلی) مجموعه آموزشی خانه هوشمند با پروتکل KNX (مدل KNX-13) سقف کاذب (تایل گچی) 60*60 سافیت به همراه سازه- تولید، فروش و اجرا بلندگو شیپوری دزدگیر تگ گلفی سایا اعلام بار تریلی و کامیون یخچالداران سنندج فروش ویژه لیبل امنیتی فروش سیلیس مورد استفاده در زمین های ورزشی استراکچر خورشیدی 3000 وات کفش تن تاک فروش لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی گالری پیرامید (تخفیف روزانه) فروش انواع گلاب و عرقیات،گلاب کاشان،نعناع،بیدمشک،کاسنی،رازیانه سنتی نرده استیل نرده راه پله حفاظ استیل حفاظ بانکی کامیون بار یخچالی قائم شهر فروش انواع پلیمرهای مهندسی .اسپرینکلر. استخدام رشته آموزش یا زبان و ادبیات انگلیسی خرید بتونه چوب و MDF فارما آموزش دکوراسیون داخلی فروش تگ بازکن
لینک های ویژه

شیر آب اتوماتیک و مزایای آن

شیرآب اتوماتیک و مزایای آن

center

امروزه استفاده از شیر اتوماتیک با توجه به مزیت ها و ویژگی هایی که دارد بسیار رونق گرفته است؛ زیرا شیر اتوماتیک علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی در مقایسه با دیگر شیرها در سطح بالاتری قرار دارد، استفاده راحت تری نیز دارد. این محصول دارای انواع مختلفی است که در زیر به بیان آن خواهیم پرداخت. از جمله نمایندگی شیرالات بلندا میتوان به تمیز گستر اندیشان اشاره کرد که محصولات مختلفی را در این سایت میتوانید مشاهده کنید.

شیر اتوماتیک

شیر آب اتوماتیک شیری است که بدون تماس افراد با آن و بدون هیچگونه فشار مکانیکی جریان آب در آن قطع و وصل می شود، که این عمل موجب کاهش مصرف آب نیز شده است. در حال حاضر شیر اتوماتیک در خانه ها و فضاهای عمومی بسیار کاربرد دارد و با توجه به اینکه این نوع شیرها توسط شرکت های داخلی و خارجی زیادی تولید می‌شود، افراد در هنگام خرید آن باید به خصوصیات این محصول توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین نوع شیر اتوماتیک را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نماید. شیر اتوماتیک دارای انواع مختلفی است که مهمترین آنها شیر آب چشمی و شیرهای برقی و شیرهای لمسی می باشد که در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد. شیر آب چشمی و مدل های آن را در این مقاله ببینید.

شیر آب اتوماتیک

شیر اتوماتیک چشمی

از انواع شیر اتوماتیک، می توان به شیر چشمی اشاره کرد که به صورت کاملا خودکار عملیات قطع و وصل جریان آب را انجام می دهد. این نوع شیر آب در قسمت بدنه خود دارای یک چشم الکترونیکی است و کاربر هنگامی که دست خود را در محور دید این چشمی قرار می دهد، شیر اتوماتیک چشمی به صورت خودکار جریان آب را وصل می کند و سپس با دور کردن دست ها به صورت اتوماتیک شیر آب بسته می شود. اساس کار این نوع شیر اتوماتیک، به ارسال و دریافت نور مادون قرمز بستگی دارد. با توجه به اینکه این نوع شیر به صورت خودکار باز و بسته می شود می توان گفت با نصب این شیر در مصرف آب بسیار صرفه جویی می‌شود. بعضی از شیرهای آب چشمی برق مورد نیاز خود را توسط باتری تامین می کنند و بعضی دیگر با استفاده از ادیتور به جریان برق مستقیم متصل می شوند. برای خرید انواع شیر آب اتوماتیک و الکترونیکی این مقاله را مشاهده کنید.

شیر اتوماتیک برقی

بسیاری از افراد فکر می کنند شیر اتوماتیک، تنها به شیرهای چشمی گفته می شود و نوع دیگری از آن وجود ندارد؛ اما توجه داشته باشید که شیر برقی یکی دیگر از انواع شیرهای اتوماتیک است. این نوع شیر به شکل الکترومکانیکی عمل می کند و با استفاده از قطع و وصل شدن جریان برق کنترل می ‌گردد. شیر برقی برای قطع و وصل جریان آب به اپراتور نیاز ندارد و به صورت اتوماتیک با استفاده از جریان الکتریسیته عمل می کند. توجه داشته باشید که شیر آب برقی برای باز و بسته شدن جریان، دائما به برق نیاز دارد. این نوع شیر اتوماتیک معمولا مصارف خانگی کمتری دارد و بیشتر برای کنترل سیلندرها در سیستم های قدرت بادی و سیستم های هیدرولیک، برای کنترل یک شیر صنعتی بزرگ، کنترل سیلندرها و سیال های وارد شده به موتور، در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین تهویه مطبوع کاربرد دارد. برای دانستن قیمت شیر آب چشمی و راهنمای خرید اینجا را بخوانید.

شیر اتوماتیک

شیر آب لمسی

با ارائه شیرآلات لمسی به بازار می‌توان گفت تحولی عظیم در طراحی و ساخت انواع شیرآلات اتوماتیک ایجاد شده است. این نوع شیر علاوه بر اینکه بسیار زیبا و شیک می باشد استفاده آسان از آن نیز موجب شده است خرید و فروش آن در حال حاضر بسیار رونق بگیرد. شیر اتوماتیک لمسی به گونه‌ای است که علاوه بر برخورداری از مزایای شیرهای اهرمی مجهز به یک سیستم لمسی میباشد که کاربر می تواند با لمس هر نقطه از شیر، جریان آب را وصل یا قطع کند. استیل استفاده شده در این نوع شیر بسیار مقاوم و با کیفیت است و همچنین منبع تغذیه آن باطری قلمی است که با این وجود می توان در هنگام قطع شدن برق نیز از این نوع شیر استفاده کرد. اگر قصد خرید شیر آب لمسی را دارید توجه داشته باشید که در حال حاضر شرکت‌های زیادی این محصول را با کاربردهای متنوع و اشکال زیبایی به بازار عرضه کرده‌اند که می‌توانید بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب نمایید. اگر میخواهید با آشنایی با مزایا و کاربرد شیر آب چشمی آشنا شوید این مقاله را بخوانید.

مزایای استفاده از شیر اتوماتیک

با توجه به مکانیزم خودکار انواع شیر اتوماتیک این نوع شیرها دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی می باشد که مهمترین آنها شامل صرفه جویی در مصرف آب به میزان بیش از ۷۰ درصد، سادگی نصب، بهبود افت فشار آب در طبقات بالای ساختمان، مقاوم بودن جنس این نوع شیرها در برابر زنگ زدگی، مجهز به سیستم مخلوط کننده آب و هوا برای صرفه جویی کردن در مصرف آب و امکان تنظیم دما سرمایش و گرمایش آب می باشد.

راهنمای خرید شیر اتوماتیک

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به تعدادی از مزایا و کاربردهای شیر اتوماتیک اشاره کردیم از اینرو در حال حاضر بسیاری از افراد شیر اتوماتیک را برای نصب در منازل، رستوران ها، مدارس، هتل ها، کارخانجات و بسیاری مراکز عمومی دیگر به کار گرفته و تهیه می کنند، که این امر موجب شده است امروزه سایت ها و فروشگاه های مجازی زیادی اقدام به عرضه زیباترین و بهترین انواع این محصول نمایند تا مشتری بتواند به راحتی هر نوع شیر اتوماتیک را که بخواهد با قیمت بسیار مناسبی تهیه کند و در اختیار داشته باشد. اما در خرید این محصول قبل از هر چیز مراجعه به مراکز معتبر فروش الزامی است تا بتوانید محصولی بادوام و کیفیت عالی را تهیه نمایید. از طرفی دیگر خرید از فروشگاهی را که به شما ضمانت اصالت و کیفیت کالا را می دهد، فراموش نکنید. همچنین سعی کنید با خرید خود قیمت مقرون به صرفه ای را بپردازید؛ بنابراین مراجعه به فروشگاه های مجازی معتبر که محصولات خود را به طور مستقیم از تولیدکننده به مشتریان عرضه می کند نیز الزامی است.

شیر آب چشمی

آمارسایت
تبلیغ بازدید تاریخ
10 42,419 03/2/23
13 61,063 03/2/22
4 55,794 03/2/21
15 54,629 03/2/20
21 54,064 03/2/19
16 55,934 03/2/18
4 55,715 03/2/17
15 56,396 03/2/16
3 54,392 03/2/15
4 55,459 03/2/14